کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به مناسبت هفته کتاب کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب با حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه خنداب دیدار کردند.
در این دیدار ابتدا میلاد احمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب به ارائه برنامه های هفته کتاب کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب پرداخت. 
احمدی گفت: با توجه به اینکه نهاد کتابخانه های عمومی نهادی مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و کاربردی است اما متاسفانه با محدویت منابع مالی رو به رو است و همیت دلیل باعث کم رنگ تر شدن کتابخوانی در میان جامعه شده است. 
حجت الاسلام مجدی زاده نیز ضمن تبریک هفته کتاب گفت: کتاب و کتابخانه جایگاهی بسیار والایی دارد به گونه ای که معجزه آخرین پیامبر الهی کتاب قران کریم است که این نشان دهنده عظمت خود کتاب است
وی افزود: تمامی دستگاه های فرهنگی هرچه بیشتر جهت ترویج کتاب خوانی کوشش نموده به گونه ای که همانگونه که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند کتاب باید به عنوان نیاز روزانه وارد سبد خانواده ها گردد.
در ادامه نیز جلسه اخلاق اداری با حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب و با سخنان امام جمعه برگزار شد.
در این جلسه امام جمعه شهر خنداب خدمت به خلق را یکی از محبت های الهی به انسان عنوان نمود و اسوه و الگوی تمامی حاکمین جهان را حضرت علی(ع) معرفی کرد.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ب.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.