کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

به مناسبت عید سعید غدیر خم؛کتابت جملات قصار نهج البلاغه در کتابخانه معراج خنداببه مناسبت عید غدیر خم، ویژه برنامه کتابت جملات قصار نهج البلاغه در کتابخانه معراج خنداب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، ویژه برنامه کتابت جملات قصار نهج البلاغه در کتابخانه عمومی معراج شهر خنداب برگزار شد.
میلاد احمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب هدف ازبرگزاری این همایش را استفاده از دریای بیکران علم و دانش و حکمتهای نهج البلاغه عنوان نمود و گفت: با استفاده از هنر خوشنویسی و تلفیق آن با زیبایی‌های جملات حضرت علی(ع) می توان این نماد عدل وعدالت و الگوی زمامداری و حکومت را بیش از پیش به مخاطبان معرفی کرد و افراد را به مطالعه کتاب انسان ساز «نهج البلاغه» تشویق نمود.
احمدی گفت: در پایان این برنامه که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنداب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنداب و عباسیان از اساتید خوشنویسی برگزار شد، به نفرات اول تا سوم جوایزی به مبلغ 70 هزار تومان، نفرات چهارم تا ششم 50هزار تومان و نفرات هفتم و هشتم 30 هزار تومان همراه با لوح تقدیر به رسم یاد بود اهدا گردید.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.