کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

برگزاری محفل شعرخوانی در کانون ادبی کتابخانه معراج خنداببه همت کانون ادبی نیستان کتابخانه معراج خنداب، محفل شعر خوانی به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به مناسبت عید سعید غدیر خم، محفل شعرخوانی با حضور شاعران کانون ادبی نیستان کتابخانه عمومی معراج شهر خنداب و همچنین شاعران شهرستان‌های کمیجان و آشتیان در روستای گردشگری وفس برگزار گردید.
در این محفل شاعران به شعرخوانی سروده‌های خود پرداختند و با اشاره به تجلی مقام شاخص حضرت علی(ع) در ادبیات، پیرامون شخصیت امیرالمومنین(ع) در آیینه شعر به بحث و تبادل نظر نمودند.
میلاد احمدی مسئول کتابخانه معراج گفت: غدیر در شعر فارسی یکی از ارکان اصلی شعر آیینی در ادبیات محسوب می گردد و در طول قرن‌ها شاعران مختلفی به مدح و منقبت مقام والای حضرت علی(ع) پرداخته اند. 


 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.