کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان‌ خنداب، از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی اکبر احمدی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های خنداب بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
احمدی به همراه پورمسیبی کارشناس فرهنگی اداره کل از کتابخانه عمومی توحید روستای اناج بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئول این کتابخانه‌، بر پیگیری جدی حل نیازمندی‌های کتابخانه تاکید کرد و مقرر شد مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی این کتابخانه برطرف گردد.
در این بازدید سعیدی فر مسئول کتابخانه توحید به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده پرداخت و در ادامه نیز احمدی و تیم همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه معراج شهر خنداب، در گفتگوی صمیمی با کتابداران در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.


 



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.