کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

برپایی نمایشگاه کتاب در شهر خنداب

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ
با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب، نمایشگاه کتاب در آموزشگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهر دایر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب و بسیج هنرمندان شهرستان، نمایشگاه کتاب در آموزشگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) خنداب دایر شد.
کتاب‌های نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در تجمع بسیاری از بسیجیان شهرستان خنداب در آموزشگاه شبانه روزی حضرت فاطمه الزهرا(س) به نمایش در آمدند.
همچنین دانش‌آموزان شهر خنداب در گروه های مختلف از کتابخانه عمومی معراج بازدید کردند.
مسئول کتابخانه عمومی معراج ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، دانش آموزان شهر خنداب از قسمت‌های مختلف کتابخانه به ویژه بخش کودکان بازدید کردند.
میلاد احمدی افزود: توضیحاتی در خصوص کتاب‌های کودکان، نحوه عضویت، ساعت فعالیت و اهمیت کتاب و کتابخوانی برای کودکان حاضر در کتابخانه ارائه شد. 
وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه کودک امری بنیادی است، افزود: اختصاص زمان آموزش برای آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی در آینده آنان بسیار اثربخش خواهد بود. شد.
گفتنی است در پایان این بازدید، قصه‌گویی توسط یکی از مربیان در سالن مطالعه با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار شد.







 
منبع: خنداب
 
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.