کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

خشدار بخش مرکزی شهرستان خنداب ضمن بازدید از کتابخانه معراج، با دانش آموزان عضو این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، بخشدار بخش مرکزی شهرستان خنداب ضمن بازدید از کتابخانه معراج، با دانش آموزان عضو این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید که رئیس شورای بخش مرکزی و دهیاران روستاهای جوشیروان، دهنو، حسین آباد و سیران نیز حضور داشتند، بخشدار بخش مرکزی با حضور صمیمانه در بین دانش‌آموزان درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی صحبت کرد و جهت ایجاد کتابخانه مشارکتی و روستایی در راستای گشودن بابی تازه برای ورود کتاب به روستاهای بخش مرکزی ابراز تمایل نمود. 
همچنین رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب ضمن تشکر از مسئولین بازدیدکننده، دهیاران را نقطه عطفی جهت ترویج کتابخوانی در روستاها برشمرد و جهت همکاری بیشتر با دهیاری‌ها اعلام امادگی نمود.
میلاد احمدی کتاب را به عنوان رسانه‌ای که می تواند افراد جامعه را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون نماید، برشمرد و جهت ایجاد المان با موضوع کتاب و همچنین نامگذاری معابر اصلی روستاها با عنوان کتاب با بخشدار و دهیاران بحث و تبادل نظر کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.