کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

سفر کتابخانه سیار به ۵۰ روستای شهرستان خنداب
احمدی مدیر کتابخانه عمومی شهرستان درباره کتابخانه سیار این شهرستان گفت: کتابخانه سیار سفیر اندیشه با حضور در مدارس سطح شهرستان خنداب به ارائه خدمات کتاب خوانی می پردازد. در این طرح به هر دانش آموز ۲ عنوان کتاب به صورت امانت تحویل داده و همچنین به هر مدرسه تعدای کتاب جهت تجهیز کتابخانه مدارس از طرف اداره کتابخانه های عمومی اهدا می گردد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی خنداب اظهار کرد: کتابخانه سیار «سفیر اندیشه» مورد استقبال فراوان مدارس، دانش آموزان، اولیا دانش آموزان و اهالی روستاها قرار گرفت. به طوری که دانش آموزان ضمن ترغیب همسالان خود به مطالعه کتاب‌هایی که خود مطالعه کرده‌اند برای امانت گرفتن کتاب جدید مشتاق هستند. تاکنون مدارس روستاهای جوشیروان، حسین آباد، علی آباد ، گرماب، کمرآب و ... را تحت پوشش این کتابخانه سیار قرار گرفته‌اند خود قرار داده و در ادامه سعی داریم از ۲۰ روستا به ۵۰ روستا این خدمات فرهنگی را افزایش دهیم.
احمدی در زمینه احداث کتابخانه در روستاهای شهرستان گفت: نهاد کتابخانه ها به روستاهایی با ۲۰۰۰ هزار نفر جمعیت که ساختمان مناسبی برای احداث کتابخانه در اختیار نهاد قرار دهند و قرار داد ۱۰ ساله با نهاد ببندند، کتابخانه روستایی احداث می‌کند؛ جذب نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه از اهالی روستا صورت می‌گیرد و تعداد عناوین کتب توسط نهاد کتابخانه ها در اختیار کتابخانه روستا قرار می گیرد. چند بار در این زمینه در روستاهای شهرستان تلاش شد اما با مشکل مکان مناسب جهت احداث کتابخانه روبه رو هستیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.