کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

تاب «پادزهری به نام عشق» و کتاب «معرفت دینی در بستر عقلانیت» با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر در کتابخانه معراج خنداب رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان به فرهنگ و هنر، از کتاب «پادزهری به نام عشق» به نویسندگی مجتبی خلیلی و کتاب «معرفت دینی در بستر عقلانیت» در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی معراج رونمایی شد.
کتاب «پادزهری به نام عشق»، داستانی است از تقابل دو عشق، تفاوت اصلی داستان این کتاب با قصه های عاشقانه در پایان کتاب است، اولین عشق در این داستان، عشقی است آسمانی، عمیق و سرشار از نیرو و قدرت همچون طوفان، که به عنوان داروی تمام دردها شناخته شده و معجزه می کند، اما در مقابل عشق اول، عشقی احساسی، زودگذر و ناپایدار قرار دارد، این کتاب توسط انتشارات آرنا در سال ۱۳۹۴ در ۱۰۰۰ نسخه انتشار یافته است.
کتاب «معرفت دینی در بستر عقلانیت» با تامل بر دلالت های تربیتی با تالیف محمد عباسی، توسط انشارات سبز رایان گستر در سال ۱۳۹۴ در ۱۰۰۰ نسخه به رشته تحریر درآمده و در سال ۱۳۹۵ در ۱۰۰۰ نسخه چاپ مجدد شد، این کتاب به بررسی ویژگی های عقلانیت اسلامی و انواع عقلانیت اسلامی و موضوعاتی همانند، عقل ستیزی افراطی، اخبار گری و رابطه معرفت تجربی، معرفت دینی و.. پرداخته است. فصل سوم این کتاب به تشریح روش تحقیق و تجزیه و تحلیل داده‌های مطالعه پرداخته است و در فصل چهارم و پنجم علاوه بر ذکر یافته های مطالعه و بحث درخصوص این یافته ها محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.