کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

 بیست و نهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب به ریاست حمید غیاثی فرماندار و با حضور امین کمالوندی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و سایر اعضای انجمن در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
غیاثی فرماندار خنداب دراین جلسه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی هر کشوری میزان وقت و زمانی است که مردم آن کشوربرای مطالعه تخصیص می دهند.
وی بهره گیری از فضاهای مجازی در راستای مطالعه و پژوهش ها، را ناکافی دانست و افزود: کسانی که در امر مطالعه به کتابخانه‌های مجازی بسنده می کنند، باید بدانند که فقط یک سانتی متر از عمق یک اقیانوس عظیم مطالعاتی را دراختیار می‌گیرند.
 در ادامه امام جمعه شهرستان خنداب به اهمیت جایگاه علم در دین مبین اسلام اشاره داشتند و اظهار نمودند: کتاب و کتابخوانی یکی از نیاز های اساسی جامعه اسلامی است.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز گفت: فرهنگ سازی کتاب باید به شیوه‌های مختلف مانند نذر کتاب و نامگذاری یکی از معابر شهر به نام کتاب انجام شود تا معتقدین به کتابخوانی به سمت نذر و اهدای کتاب سوق داده شوند و شهرداری ها نیز یکی از خیابان‌های شهر که نام ندارند، را به نام کتاب، نامگذاری کنند.
کمالوندی خاطرنشان کرد: در جامعه باید فرهنگ کتابخوانی ایجاد و خیلی از چارچوب ها ذهنی شکسته شود، هیچ اشکالی ندارد که در خیابان به جای در دست داشتن بسیاری از موارد، کتاب در دست داشته باشیم، بهترین امر به معروف، امر به کتابخوانی است.، کتابخوانی باید از یک ژست به عمل تبدیل شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.