کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

همایش کودکان تشنه اند

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

به مناسبت هفته کودک و ماه محرم؛برگزرای همایش «کودکان تشنه‌اند» در کتابخانه معراج خنداببا همکاری شبکه بهداشت و درمان، اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب، همایش «کودکان تشنه‌اند» در کتابخانه معراج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب، همایش «کودکان تشنه اند» در کتابخانه عمومی معراج برگزار شد.
در این همایش که با حضور دانش‌آموزان کلاس اول دبستان عمار یاسر و دبستان امام مهدی(عج) محله حصار برگزار گردید، کودکان پس از برنامه پیاده‌روی، در پارک کتابخانه عمومی معراج  تجمع نمودند. 
در ادامه مسابقه نقاشی با موضوع پیشگیری از سوانح و حوادث برگزار  گردید و سپس کارشناس تغذیه شبکه بهداشت نکاتی درباره تغذیه مفید ارائه داد و کارشناس بهداشت، نحوه صحیح مسواک زدن را به کودکان آموزش داد.
پس از آن دانش‌آموزان از بخش کودک کتابخانه بازدید نمودند و درجهت ترویج فرهنگ عاشورایی و شناخت الگوهای کربلا، قصه‌خوانی از کتاب «تشنه لبان» توسط سعید شیرشاهی کتابدار کتابخانه معراج صورت پذیرفت.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.