کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

کتابخانه عمومی معراج خنداب

این وبلاگ صرفا در جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت می نماید.

به مناسبت میلاد دو نور و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مراسم افتتاح کانون ادبی نیستان با حضور فرماندار شهرستان خنداب، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر خنداب و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی عصر چهارشنبه نهم دی ماه در سالن اجتماعات کتابخانه معراج برگزار شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب در آیین افتتاح گفت: کانون‌های ادبی در کتابخانه‌های عمومی به جلسات نقد کتاب،جلسات شعر، گروه‌های مطالعاتی، حلقه‌های مطالعه و برگزاری مناسبت‌های ادبی می‌پردازند.

میلاد احمدی افزود: کانون ادبی نیستان کتابخانه معراج آمادگی خود را جهت حمایت از شاعران و داستان‌نویسان جوان اعلام می‌کند و برای ترغیب و تشویق افراد به سوی مطالعه مفید و کتابخانه‌ها، برنامه‌های ادبی و فرهنگی گسترده‌ای را به اجرا خواهد گذاشت

وی ادامه داد: فعالیت‌های جنبی کتابخانه‌های عمومی بویژه برنامه‌های فرهنگی در رشد و گسترش فرهنگ مطالعه مفید بسیار موثر بوده و به تبادل نظرات افراد به همدیگر کمک می‌کند.

گفتنی است در این مراسم که با استقبال خوبی از طرف عموم مردم و اعضای کانون مواجه شد، ابتدا استاد اکبری شاعر روشندل ضمن سرودن قطعه شعری در مدح حضرت محمد(ص) سرود و سپس حجت الاسلام مجدی‌زاده امام جمعه شهر خنداب ضمن تبریک به مناسبت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) سخنانی را درباره اهمیت کتابخوانی ایراد نمود.

در پایان نیز مسئول کانون ادبی نیستان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین شهرستان خنداب، کتابخانه را محلی برای اعتلای فرهنگ و مرجع تمامی اماکن فرهنگی معرفی کرد و از علاقمندان جهت عضویت در کانون ادبی کتابخانه معراج دعوت به عمل آورد.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ
  • علی زندیه
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.